SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Isnin, 22 Disember 2008

10 mende pasal aku dan kamu...!!!

aku benarnye kompius ag pasal tag2 nie, aku tak reti, maklumlaa aku nie kampung skit, skit jelaaa bandar jek yg byknye walaupun aku nie tak berape reti sgt IT2 nie..selalu cik anim jek yg jd cikgu aku hehehe...

Tag Dari Cik Anim...
menurut blog cik anim; tag nie kena cerita perihal org yg mengetag & diri yang di tag...

1/ garang orgnye
2/ happy go lucky
3/ kdg2 aku rs die mcm akak aku jek. walhal aku nie lebih umo dr die. (sensitop bab2 umo neh!!)
4/ selalu tolong aku time susah. kire susah senang bersama laaa
5/ dulukan time 1 opis dgn cik anim nie, die suke sgt buli aku. tp aku suke kalu die buli aku. aku suke buat die marah. sbb die takkan berani naik suare kat aku. dialog yg paling aku tak penah nak lupe "cik adie, sakit..kamu penah nak kena lempang tak dgn aku??"...terus aku tak buat. sbb die buat ayat tue dgn lemah lembut jek hehehe...
6/ kelakar.
7/ ade 1 perkara yg aku suke tgk kat die. tp RAHSIA kami berdua jek hahahahaha
8/ anak buah kepada cikgu siti hajar
9/ aku pernah tgk die berlakon teater...
10/ last but not least - kenangan yg paling aku tak bole nak lupe adalah geng baik mase bulan pose (sendiri mau ingatlaaa) & jugak sahabat yg ade mase mak baru2 meninggal, die jugak sahabat yg pertama dtg kat hospital..TERIMA KASEH MENJADIK SAHABAT AKU...


hummm..pasal aku plak :

10 mende pasal aku;

1* suke berangan jugak, kalu time drive tue aku mesti nak berangan, tak kesahlaa asalkan berangan...
2* suke diam bile org marah tp aku sendiri tak reti nak marah melainkan mende tue betul2 buat aku marah
3* suke tegur org yg tak berape nak kenal..tak tau nape. mmg dh jd habit
4* suke sgtlaaa tgk org, sampai kena tegur
5* suke korek bijih hahahahaha..pengotor siott..
6* alergi pd makanan laut, udang, tp skang nie dh bole mknlaa cik anim..bestnyeee nikmat
7* aku nie cepat sentap..
8* aku rimas tgk umah bersepah.
9* tak suke keje yang order dapat last minit - tensen..
10* suke sgt cuti sampai gaji kena potong sbb terlebih amik cuti hahahaha


SAYA JUGAK NAK TAG :

APIZ
MAMA
JUMA
CIK ANIM
MAMA ADA


2 ulasan:

Ada Dalina berkata...

adoi....aku ader gak pasal tag ni..
"X-GF" kamu pong tag aku gak pasal menda nih..xperlah, nnt aku rajin aku wat ek..tq

Misya Idris berkata...

tah haper haper.. aku tag kamu, kamu tag aku balik!! hehehehe

Catat Ulasan