SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Khamis, 5 November 2009

:: entah...::

salam,
wah..lamenye aku tak update blog aku ne. sampai lupe yg aku ne ade blog hehehe. humm..ape eyh aku nak citer ari ne. hummm..pagi ne aku lambat ag dtg keje. ari kedua aku lambat. tp semalam paling lambat r, jam 9am baru aku sampai. so, baru aku paham nape cik anim selalu lambat dtg keje dulu ms die ngulang dr umah mak tam. penat + travel yg agak jauh..

yeklaaa skang ne aku dok kat KL, pas aku wat partime aku terus balik KL, sampai umah jam 12 - 1am. penat tue mmglaa penat. tp aku layankan jek. aku tak bole ngalah skang ne. kena jugak kuat nk harungi sume neh. bukan aku mintak nak jadik mcm tue...tp segelintir orang2 yg perasan die bagus & perferct dlm semua hal..

humm stop kejap..ade keje..nnt sambung..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan