SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Khamis, 9 September 2010

:: Tidak Salah Rasanya ::




ne 2nd entry aku plak. nampak agt aku xde keje kat opis ne time skang ne. mood pemalas aku dh sampai ye. skang ne mood aku nk update blog je. patutnye aku post entry ne awal lagi kat sini. tapi aku terlupe yg aku ade blog. tp aku post entry aku ne dlm facebook aku plak. takpelaa...layankan jeklaa kan..dr takde keje ne..

"...tidak salah rasanya, andai aku memuja..." dah mula dah aku ne. heh aku skang ne luar ada sedikit sakit2, dalam juga ada kicik2 pilu juga...sebenarnye sampai skang aku belom mengerti kejadian yg berlaku dalam kehidupan sekeliling aku skang. sometimes aku boleh lost secara tiba2, tanpa dapat dikesan ke mane fikiran aku melayang, adekah seperti layang2 yg sudah terputus talinya? ewaaahh mcm lagu plak. dulu aku seperti diberi harapan yg pasti, dan sangkaan aku seperti panas yg akan berpanjangan, tapi rupanya ada gerimis yg mengundang..ewah mcm lagu gak. aku rindukan suasana ketika itu, masa itu dan hari2 itu..tidak salah rasanya kalau aku ingin kembali kan? x tahu...aku taye sape ne??:D..mungkin org belum dapat menilai keikhlasan aku hati aku, mungkin takkan ade sesape yg akan nampak, tapi aku dah cube yang terbaik...hasrat aku tak pernah bermain2, ikhlas dan tulus cume mungkin disalah erti..rasa bersalah jugak pernah datang dalam diri, mungkin betol aku memang bersalah...dan maaf sahaja yg dapat aku minta...mungkin apa yang menimpa aku sekarang ne sebagai penghapus dosa2 kecil aku...aku terima ujian Tuhan..Tuhan takkan menimpa musibah pada seseorang kalau dia tak mampu untuk menanggungnya...

kdg2 aku tak reti nak berpura2...main tipu2 nih sakit beb. sememangnya aku sangat tidak faham dan mengerti...mungkin kerana kekurangan yg ada pada aku, kekurangan yg aku tunjukkan...aku mengaku tiada sempurna diri ini tapi aku sentiasa memperbaikinya...aku tahu siapalah aku bila fikirkan hinanya diri...dan kalau kiranya diri aku tak sudi dipandang tak mengape..."maafkan jika aku tidak sempurna"...tapi aku janganlah dihina...sebab aku juge tak lepas dari salah dan dosa...

aku menghormati apa yang dikehendaki, aku memberi masa untuk mengubati diri...cuma nada yangmerintih sepi, kerana masih ada rindu dihati...betapa ikhlasnya diri aku mungkin hanya Tuhan yang dapat membacanya...aku hanya dapat berdoa pada Tuhan agar antara dua hati ini sentiasa berada bersama dan menghampiri namum tidak melebihi cinta denganNya...aku hanya menunggu dan aku masih menantinya...kalau ada yang memahami...



shared by:
aku
10:56am 09092010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan