SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Selasa, 29 Mac 2011

:: Tentang Mekap Diner Kak Lyn ::

aku nak upload pix ne dh lame benarnye. tp sbb kesibukkan aku membz bodykan dgn hal2 org lain, make aku terlupe nak upload pix kak lyn yg penah aku mekapkan die, ms die nak g diner. diner tue dh lame kot. kak lyn mmg suke amik aku mekap die. katenye serasi laa sgt...sgtlaaa kan. amik hati aku jeklaa kot hahaha. akupun bkn pandai sgt nk mekap2 neh. saje sesuke je. kalu ade job...adelaa..kalu xde...doklaa diam2 kan..hukhukhuk mase aku mekap kak lyn ne, ade sorang lg kwn die nak aku mekapkan jugak.

hmm b4 ne aku ade je mekap kak lyn, tp kwn die xdelaa amik aku mekap. sbb die amik kt amoi mane ntah. so kali ne die nak aku mekap die plak. hmmm ntahlaa bole ke idak aku mekap die. aku main bedal jeklaa kan. hmmm hasilnye...oklaa kot. korang tgklaa sendiri yek hehehe...























Tiada ulasan:

Catat Ulasan