SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Sabtu, 6 Disember 2008

keliru

Assalammualaikum, & selamat pagi, skang nie menunjukkan jam 1215 pagi. mate aku msh belum mengantuk. memikirkan ape ygakan terjadi esk. etahlaaa, knp dgn ari nie?? membuatkan hati aku rs serba salah, antara membiarkan hati aku terluka @ membiarkan hati org lain terluka.


die tau aku sygkan die, tp aku tak tau harus mcm mane lagi aku perlu untuk membuatkan die berase senang dgn aku. berase hepi bile bersame dgn aku. aku kdg2 takut utk bersuara, bimbang sgt hati die terluka, bimbang sgt hati die terusik. tp aku jd serba salah, bile aku sepi, die kate aku tak pedulikan die, walhal aku sendiri tak paham ape lagi yg harus aku lakukan utk buat die paham situasi aku.


aku tau, aku sedar & aku ambil maklum yg sikap die terlalu terlalu terlalu sensitif. tp jgnlaaa terlalu sensitif. sampai kdg2 aku seblum nak bukak mulut, aku kena susut ayat, aku kena pk dulu ayat yg mcm mane aku nak sebut supaye nanti die tak pk yg bukan2. kdg2 bile aku nak bergurau sikit, die tak bole nak terima gurauan aku.


ish..!! pening aku. mcm mane aku nakbuat lagi???

2 ulasan:

Ada Ayrissa berkata...

cik ady,
kamu napa nih?
x citer kat pong...
share la ngan aku kalo kamu ader prob...kita kan dh mcm adik beradik..iskkk..

Tanpa Nama berkata...

kesian kat awak, cik ady
pandai2 lah awak amik hati si dia (gegirl awak, ye...)
sabar, erkkk...

MelatiPutih

Catat Ulasan