SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Khamis, 8 Januari 2009

pagi khamis

humm..pagi nie aku mai keje awal skit. awal skit ke?? taklaaa byk jugaklaa awalnye. tak kesahlaa, janji rekod aku tak mcm sebelum2 nie, asik lewat jek. bos pun pening tgk rekod aku. tak kesahlaa sgt, hal kecik je tue, bukan hal beso pun..


ape aku nak citer ari nie eyh?? akupun xde idea sgt nak citer pasal hal aku. kat opis?? mcm biase jeklaaa, ajar budak baru tue, buat keje2 yg bukan keje aku, tp tak kesah jugaklaaa, mmg dh mcm tue dr dulu aku msk kat sini. bile lagik nak kumpul pahala walaupun hati aku nie memberontak sgt2. hummm...diam x diam dh pun tahun 2009, kejap jek eyh, sebenarnya...aku rindu dgn kwn aku name die cik anim. selalu kalu aku ade prob dielaa tempat aku nak ngadu, tak kesahlaa..ape probpun, kdg2 die takdelaa bg idea2 bernas nak settle prob aku..tp kena bebelan yg agak pedas jugaklaa. sentap siottt!! tp itulaaa yg paling aku rindu...hummm takpelaa nak buat mcm mane, kat sinipun takde sape yg aku bole ajak borak, meluahkan sesuatu yg terpendam kat dalam hati..


cik anim...aku rindu kamuuuuu!!!!!!!.....:(:(


rindu?? humm...entahlaa..mgkn aku rindu seseorang, tp aku tak taulaaa nak bg komen ape2 pasal hal tue. sbb kalu aku kate aku rindu die, nampak sgt mcm aku nie terhegeh2 sgt kat die. tp nak buat mcm mane...aku menangis mcm manepun feel tue tetap mcm tue. kdg2 aku teringat kat arwah mak..kalu arwah mak ade..aku bolelaaa balik bangi, tgk muke die, at least dapat gak aku pahala..tp skang nie, hidup aku rs mcm kosong jek, nape eyh??


aku jd tak betah dok kat umah, knp?? eeeee...byknye soklan plak yg berlegar2 kat atas batu kepala aku nie. lame2 kalu aku asik pk jek bole jd giler barangkali...tp nak buat mcm mane?? hummm mama Ada?? mama Ada ade bgtau aku pasal hal nie. mmg betul kate mama Ada, tp aku tak bole mama, entahlaa...aku tak kuat atau aku sengaje tak bg hati aku kuat. knp eyh?? tiap ari aku akan cium bau die, aku akan terhidu bau die..semakin buat hati & perasan aku meronta2..jalan terbaik..aku msk bilik die..pandang katil, pandang lampu, pandang selimut..humm tak berlipat, aku lipat, sambil tue aku cium bau die..rindu!!! baju die...rindu!!! seluar die...rindu!!! aku rebah kejap kat katil die. hummm....ntahlaa...gugur jugak air mate aku. takpelaa..nak buat mcm mane..kan? kan?


takpelaa..aku blah dulu..ade keje nak buat!! bospun awal2 dh bg aku order keje...tak bole tgk aku senang langsung tau. humm...oklaa..apepun jaga dr baik2...


2 ulasan:

Misya Idris berkata...

owhh windu kat aku ke che adie oii..

huhu aku membebel ke? tak ah..aku bagi nasehat je..kamu tu macam tak taw, sebab aku ni SAHABAT kamu le, aku bagi nasehat macam tu.direct.takder nak cover2 line la, pasal aku nak kau sedar dan tau situasi sebenar. watper aku cakap benda yang menyenangkan hati kamu kalau benda tu tak betul, kan??

apa pun, kamu take care..hehehehhe..

Ada Dalina berkata...

cik adyyyyyyyyyy..
napa kamu ni degil sgt yekkk??
eeeeeeee.....mentang2 nenek dah xder kamu nk jd lembik yerrrr?wake up cik ady wake up....huhu....
jgn seksa diri kamuuu sendiri...kamu kena kuat & gagak perkasa tauuuuu

apa pun kamu take care....aku & cik anim dah jauh dr kamu.... :((

Catat Ulasan