SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Selasa, 9 Jun 2009

citer lamee...!!

salam,
dh lame jugak aku tak jengok kat blog aku ne. terbiar mcm xde tuan je aku ase. sian kat die. penat2 je buat. hmm..aku nak citer ape eyh?? aku skang nie mmg bzlaa..byk keje nak kena buat. lebih2 skang nie Parlimen dh nak start minggu depan, byklaaa keje nak kena buat. Elza plak x msk keje lagik. cuti bersalin. nak x nak aku jugaklaa yg kena buat. Redha jeklaaa huhu...
kdg2 bile buat paper jemaah menteri & parlimen nie ase sronok, kdg2 tensen, kdg2 tensen mcm nak giler. sbbnye..paper jemaah menteri tue ramai yg x berape nak paham ape yg di mintak. pas2 nak marah2. kate dh bagilaa nak mintak lagik nak watpe. aku bengang jek dgn sorang pegawai kt 1 Bahagian neh. ade jek yg x kena. tp aku puas hati sbb aku buat keje yg betol. die jek yg tak paham. nsb baik SUB dok sokong aku dgn kak zue. ntah hape2 jek..sayang jugak die kat kitorang hehehe..
hmmm..ape lg eyh?? aku skang nie suke sgtlaa sakat si ayu, kak zue & abg kamel. hmmm aku x berape ngam skit dgn abg kamel neh. tp sejak aku terpakse dok 1 bilik dgn die kat kursus Bina Takwa kat PD ari tue..rs mcm best je pakcik pendek neh hehehehe..astaga..x baik x baik..tp yg bestnye tiap kali aku suruh die buat keje. alhamdulillah die followww hehehe. bagus juge bwk abg kamel ne pi kursus ala2 menginsafkan ne.

2 ulasan:

Misya Idris berkata...

aku cakap kat abg kamil kamu panggil dia pendek!!

rozie rahman berkata...

hi..salam ziarah..visit my blog too..

p/s:aku cam tau je sape peg yg ko maksudkan tu..huhu..sabar2..

Catat Ulasan