SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Ahad, 14 Jun 2009

wiken yg agak bosan!!!

salam,

jam skang nie 11:57pm, mate aku belum nak ngantok ag, sambil2 aku tgk "spiderwick chronicles" neh ape salahnye aku update blog aku niekan. hmm..ari neh angah demam ag, mcm biase kalu die demam surelaa aku jugak yg jd mangse keadaan. pagi2 lagik angah dh kejot aku bangun, mate aku nie kelat jek nak bangun. tp terpakse jugak bangun...

pas selesai subuh sume, aku ingat nak tido balik, tp arahan dh kuar lak dr big boss umah ne, sape lg angah akulaa. terus ku g bsh baju, pas2 aku terus mandi. kang kalu x ikot arahan ape lak die kate, aku taulaa dok menumpangkan. so paham2 jeklaa...

pas selesai mandi, aku terus beli bfast, menu pagi ne, nasi lemak utk aku, roti telur utk angah, alhamdulillah kenyang sampai ke mlm. harap2nyelaa..mcm tue. mcm mane nak kurus asik mkn jek hehehe...

kak awen lambat sampai ari neh. kak awen ne, maid mingguan kat umah ne, gaji pun byr bulan tp ikot mingguanlaa..kalu x silap aku 1 minggu RM50. kire oklaa tuekan. pagi pas bfast tue mate aku dh start ngantok balik. aku rs mcm nak tido jek. tp aku tahan jek...last2 jam 230pm aku terus terlelap, lepas zohor..

biasenye wiken2 nie aku dok lepak umah jekla, nak g gym mcm biase rs mcm malas plak. ntahlaa..mud takdelaa. kasut aku kat gym tuepun dh lame aku biar mcm tue jek. badanpun rs mcm dh nak naik jek. takut kang x sexy plak hehehe..poyo jek!!

td lak aku br balik dr alamanda dgn angah, angah beli kasut futsal, nak main futsal la ape laaa...mcm2 jek angah ne. pas2 balik demam, aktif skit je demam. mcm manelaa nak sehat hehe..lantaklaa..janji die hepi dgn ape yg die buat...

1 ulasan:

Misya Idris berkata...

bosan ke..anim datang bosan gak ke?

Catat Ulasan