SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Isnin, 22 Jun 2009

macth face ##padan muke##

"kak long & ultramen"

salam,

ari ne, byk jugak keje yg aku kena buat, stress, tensen, sume ade. tp so far alhamdulillah sume under kontrol lg. ahad ari tue aku lepak umah alang kat nilai, dr pagi sampailaa ke petang. bkn ade ape sgtpun, just lepak tgk taman bunge die yg x berape rupe taman sgtlaa. to sbb nak amik hati alang aku puji "eeeee canteknyeeee..." walhal dlm hati aku hehehehe..takpelaaa nak wat cane kan, terpakse juge jd hipokrit. dlm sesetengah perkare jek..

mase lepak umah alang tue, bkn byk sgt keje yg aku kena buat, dok saje layan adik tgk otromen tiga die tue. naik pening aku tgk citer tue. aku ckplaa dgn adik..

"adik..acu nak tgk melodi bole x??"

"tak bole..x bole.." adik kate..

eee...geramnye aku tgk budak kecik nielaaa. naik megren aku tgk resakse yg tgh lawan otromen tiga tue. ntah apelaa yg best sgt. tp time aku budak2 dulupun otromen neh gile gak kat aku...eh betul ke ayat aku ne?? lantokleee...

aku pi amik paper metro, aku bace ulang kali, sampai aku naik mengantok, last2 aku terlelap, sedar kak long kejot aku ajak lunch..fuuuhhhh!!! sakit pale aku die kejot mcm bom atom jatoh atas bumbung!! nsb umo aku pjg lg..kalu anak aku dh lame aku seliki hehehehe..sabo2..

alang masak gulai ikan, sayur campor, timun ulam, sambal belacan. best jugaklaa..layan jek. walaupun time tue aku msh lg kenyang, mane taknye pas bfast td aku bantai tido..tido lagik!!! hmmm mane tak gemoknye hahahaha...ehhh..sexy pe..:P

pas mkn aku layan lg tgk tv. tak abis2 lg dgn otromen, tp la nie ade otromen byk..aku dh xtau ape name otromen tue. aku geram sgt dgn dak adik ne. aku mintak dgn care baik taknak layan aku. last2 ms die g dapor nak amik milo kat ibu die, aku bantai tutup cd hehehe..akupun terus bukak tv3..layan aku tgk NONA..haaa amik..pas2 adik melalak mcm nak pecah gegendang tinge aku ne. ibu nye plak dok kate " acu jahat yeee..takpe2 ibu pukul acu yeee"...alaa bkn sakit pun..saje je buat muke..:P:P

pas2 dak adik dtg dekat dgn aku bole die kate kat aku "MATCH FACE"...aku ne dok blur ape mksud ayat tue..aku tanye abg ipar aku..die kate PADAN MUKE..hahahaha...mengonglaa ko ne dik..hampeh tol. rupenye ibu die yg ajar ayat 2..ajaran sesat tol cikgu ne hehehehe...

2 ulasan:

Ada Dalina berkata...

only dis word;

"aku rindu kamuuuu... :( "

Misya Idris berkata...

matchface? ha ha ha!!!

Catat Ulasan