SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Isnin, 21 Februari 2011

Tentang FINAS & Anugerah Sri Angkasa




sekali lagi aku nak membersihkan sesawang yg ade kt dalam blog aku ne. hmm jarang sgtkan aku nak update smthing dlm blog. sbb aku xde citer agaknye yg nak dikongsi. hmmm mgkn ade tp xde selera nak update dlm blog. mgkn update tp terlintas dlm kotak otak aku, ade ke yg nak bace blog aku..??!! kahkahkah..[gelak nape??]..


hmm aku ade join geng2 baru aku pegi audition kt FINAS bulan februari lepas. aku x igt date die bile. sebenarnye aku malas nak pegi asalnye. sbb aku rase nak tido je sepanjang hari kat umah. maklumlaa ahadkan. hari utk menggemokkan diri yg dh sedia gemok. haisss...takpelaa yg penting yakin diri ye mahathir hehehe...


MSS laa [mohd syafiq suhaimi]..call aku ajak teman die. aku x berape sgt nak pegi, tp sebab die kate dh nak blanje aku, akupun ape lagik...join jeklaa kan. so dr situ aku kenallaa geng2 baru yg seangkatan dgn MSS ne. naim, faizal, hmmm cik zurena pun tetibe join jugak. hmmm aku igt kite2 jeklaaa. rupenye ade lg artis jemputan lain. layankan jeklaa..


time kat FINAS tue sempatlaa aku jd pembace berita yg tak bertauliah. bile tgk pix balik, hmmm sgt gemok aku ini hahahaha. takpelaa..hati senang kot [yeke???] apepun satu pengalaman yg best kot ari tue. walaupun asalnye aku malas nak join derang. sekurang2 nye aku ade dpt geng baru..kredit to MSS laa sbb sudi ajak aku sekali.


.


sabtu, 19 feb 2011 - aku sekali lagi dijemput geng2 baru aku g layan ASA [Anugerah Sri Angkasa]. hmmm ne bkn 1st time aku g majlis besar mcm ne. sekali tue aku g dgn kak farah g Shout Awards, kali ne bertambahlaa jugak sbb aku g dgn geng baru..:). hmm, mcm biase aku dpt sponsor tiket from naim, kredit jugak to Encik Naim..:P. thanx tau korang sume. hmm menjadikan hari minggu aku rs lebey bermakne kot sbb ade aktiviti yg bole aku buat selain tido, tido, tido tido & tido...ngeeeee!!!!!




p/s: very thanx to en naim, en faizal, en syafiq, cik zuren...!!! kalu ade tiket lebey lg calling hokey...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan