SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Rabu, 2 Mac 2011

:: Tentang Twitter ::

haiss..nampaknye aku ne br sedar dunia IT neh. walaupun dulu aku penahlaa blaja IT sekejap. walaupun aku x abis blaja hahaha [korang gelak? aku tampo kang!!]. hmmm baru2 ne syiwan, opismate aku yg suke cr gado dgn aku, ajar aku main twitter. akupun bukanlaa reti sgt nak main twitter ne. followers aku pun 2 ekor je [syiwan & anim].
bile aku dh on twitter ne aku jd bengong kejap. sbb x tau aku nak bege2 mcm mane. kalu FB tue aku taulaaa. syiwan kate, suruh aku kena promote kt FB. haisss...aku ne bkn x reti...tp mmg x tau langsung masalahnye. kalu ajar takat gitu2 je mmglaa aku x msk otak aku yg beku neh. haaa korang kalu bace blog aku ne..meh lee gheghamai add twitter aku yek. sian kt aku tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan