SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Isnin, 25 April 2011

:: minggu yang membosankan ::






minggu sudah, minggu yang membosankan buat aku. hmm ntahlaa. x byk mende & perkare yg berlaku. mcm biase aku pagi2 dh siap2 nak ke uitm, shah alam. xde kelas. tp saje lepak library. maklumlaaa stadi week. hmm...dh sampai library, br aku teringat yg cik sikin sahar nk dtg opis. jadinye kalu die txt akupun. aku x bole nak dtg opis kot. sbb dh terlanjur kat libabry.

hmmm aku exam nnt bulan 5. tp x byk chapter yg aku dh stadi. aku rase mcm aku x bersedia dgn sepenuhnye utk final exam nnt. haiss..apelaa nak jd dgn aku ne kan hahahaha. aku tgk budak2 fulltime yg ade kt library tue sume tekun menelaah. aku ne..?? termenung sane termenung sini. heeee..jgnlaa sejarah lame berulang.

hmmm akupun x sure samede nak truskan @ tak. sbb PTPTN aku diam tanpe sebarang berite. kalu dapat bgtaulaa dapat. kalau x dapat, bgtau jeklaa aku x dapat. x yahlaa malu2 kan. aku bole je redha dgn keputusan korang hahahaha walaupun dlm hati ade sket rs saket...:P. hmmm aku rase kalu aku x dapat PTPTN tue pun, aku takat semester 1 ne jeklaaa kot. aku g bahagian kewangan INED pun..xde sebarang berite jugak...takpelaa aku redha je...:) sebarang keputusan akan dinilai kemudian nnt. walaupun hakikatnye berat jugak aku nak buat keputusan. kawan2 baru aku, zahriman, pun x bagi aku lepaskan stadi ne. sbb katenye sia2 6 bulan aku stadi..hmm ntahlaa..kalu aku pk kang masalah ne. aku akan serabot...so aku rs baik aku x yah pikir.

takpelaaa...aku nak sambung buat keje. ade ke keje? hahaha...hmm takpelaa..korang jg dr baik2 ok..:)..sayang selalu..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan