SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Khamis, 19 Mei 2011

:: hari lahir aku ::





10 may 1979 @ 10 may 2011. date ini menandakan 1 anjakan dalam hidup aku. dari usia 31 ke usia 32 thn. my god...aku dh 32 thn??!!! mcm x percaye sgt2 bile aku dh berganjak ke umo 32thn. tp nak x nak aku kena terima kenyataan tue. aku dh tua huhuhuhu..!!!

tapi tua2 akupun...tetap menten nampak muda...kot!! hahahaha. so...sepanjang 32 thn aku hidup. ape pencapaian aku setakat ne?? ade perubahan?? perubahan yang tak ketare?? xde perubahan langsung?? pd aku...perubahan dalam hidup aku xdelaa mendadak sgt. kalu ikot graf. msh mendatar. x naik. x turun. tp ade sedikit peningkatan.

peningkatan dari segi ape?? segale segi kot. pertamenye Alhamdulillah aku dh dapat sambung belaja kt UiTM Shah Alam. dalam jurusan yang takde langsung sabjek math. sbb aku x suke sabjek math hahaha. merasai kembali saat2 menjadi pelajar membuatkan aku rs mcm muda balik [yeke?]. mestilaaa...sbb aku bercampur dgn org2 yg agak mude sket dr aku. dan akulaaa yg di gelar ABG dalam kelas. membuatkan aku rs..hmmmm...tua nya hahahaha...tp takpelaa..derang kate aku ne matang dlm membuat keputusan. yeke??? i dont think so!!! tp dh derang kate mcm tue. aku ok je kot..kdg2 kematangan aku ne ssh nk di describekan mcm mane. kdg2 matang. kgd2 mcm budak2. tp aku rs aku ne lebey ke arah kebudak2kan...:)...kena pandailaa stabilkan kedua2nye...kan..???

yg kedua?? dr segi kerjaya...?? msh maintain mcm tue jugak. blm ade rezki lg naik pangkat jd CC. walaupun kt opis aku berlagak mcm CC hahahaha. kdg2 aku ade jugak terpk, mestilaa budak2 opis dok kate aku ne perasan bagus..kan!! ntahlaa...tp mmg aku baguspun..hahahaha...xdelaa x baik riak ne. aku biase2 je. cume mgkn bab keje aku agak series, walaupun aku ade je main FB & game kat pc aku ne, tapi part keje ne aku series jugaklaa...bg keje aku cube utk buat yg terbaik...:)!!! poyo sketkan...hmmm biarlaa...:P

ok..citer psl sambutan birthday aku!!! - NONE

tiade sambutan hari lahir yek!! hahahaha..kesiankan kt aku. tp syukur sbb kwn2 aku ade yg wish. mcm ayu..mcm kak zue. sampai nyanyi dekat meja aku lagu Happy Birthday. humm terharu je. ayu bg adiah buah pisang. wow...sgt simbolik hadiah itu huhuhu..apepun thanx byk2 kay ayu..:)...

abah & makcik?? hmmm blanje mkn kt pasar malam je. kire oklaa..Alhamdulillah..:). takpelaa..akupun dh kehabisan idea nak taip ape. kite jupe lagi di lain mase..:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan