SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Sabtu, 4 Jun 2011

:: kawan aku - Cik Zuraini binti Jamaluddin






ok...ari ne aku nak citer pasal cik Zuraini binti Jamaluddin :




kakak ne aku panggel die kak zue. sesuailaa dgn diekan. sbb die lebey..halaa ape perkataan yg sesuai aku nk taip eyh hahahahaha...haaaa..tua sethn kot dr aku..opss sory kak zue...:P. orgnye rendah sket. sawo2 matang kot. org kedah jugak. tp aku x pasti die kg mane. alor setaq kot. takpe2..nnt aku update lain [ntah bile..!!!:D].

kakak ne keje as setiausaha bos aku. menggantikan cik hanim binti darunai yang dh move ke kementerian lain. kawan baik aku gak. nnt aku citer pasal cik hanim yg suke membuli aku hukhukhuk. setakat ne aku dgn die ok jek. xde ape2 masalahpun. cume ade sket ari tue salah paham sket dgn kakak ne. aku pun x pasti mgkn die terlebih hormon bad mood ari tue die sentap dgn aku. dekat 3 ari kot die x tegur aku. stress aku weeiii...tp aku ok jek. asalkan aku dh minta maaf kt die. aku mmg suke minta maaf dekat org. hobi kot..:D..

aku kenal dgn adik kakak ne. name die Bedah @ Zubaidah. mcm mane aku kenal dgn Bedah ne sbb die keje sekali dgn aku kt Parkson Alamanda [partime]. time tuelaa aku kenal dgn Bedah..aku dgn kakak ne suke je menyakat. ntahlaaa...jgn tanye knp aku suke sakat die. mgkn sbb aku suke kot...style die mcm cik hanim.

hmmmm x byk yga ku bole citer psl kakak ne. sbb aku blm dapat menjiwai watak beliau. perghhhh ayat...!!! setakat yg aku kenal kakak ne...oklaa..die baik juge. suke membebelpun ye juge. biaselaa pompuankan. dh mmg suke membebel gamaknye..:). hmm oklaa aku stop dulu utk ari ne..esk2 aku update pasal kawan aku yg lain plak..:)



1 ulasan:

ayu berkata...

lepas ni ang nak citer pasai sapa lagik.. ???.. :)

Catat Ulasan