SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Jumaat, 3 Jun 2011

:: kawan aku - Puan Rohayu binti Ismail::







ok guys..jumpe lagi. hmmm aku nak isi ape dlm blog aku ne. yeklaa time2 aku xde keje ne laa aku rajin nak update. kalu x...haram aku nak update blog aku ne. oklaaa..thid time aku nak citer pasal kawan2 aku kat opis aku ne. kat opis aku ne..aku jarang jarang jarang jarang sangat aku nak bergaul dgn geng2 lelaki. apsal eyh?? hahaha..jgn tanye aku ok...sbb dr sekolah rendah, msk sekolah menengah sampailaa aku masok kolej...mmg begitu ye pe'el aku hahahaha...sejiwe katenye..:D...

oklaaa..1st aku nak citer pasal Puan Rohayu binti Ismail :





makcik ne, puteh gebu orangnye. ade lesung pepet [betol ke eja?? sila sebot dgn positif ok]. bergigi besi..dah kawen dah. laki die hensem..:D..wow reveal kat sini plakkan. sgt gelojoh perangai aku hahahaha..org kedah. kg bukit petai. aku x tau knp aku suke sgt sebot kg bukit petai. mgkn sbb aku mmg suke makan petai. dan mgkn sebab kg die byk bukit yg ade pokok petai. tp bile die balik kg x penah bwk petai bg kawan2 opis die. terutama aku hahahaha...mcm bongokkan!!...

hmmm makcik ne dok berjiran dgn aku kt opis. kirenye meja sebelah2. makcik ne setakat yg aku kenal die laa..seorang yg sensitif kot. tapi jiwe kental yek. hang jgn dok lawan cakap dgn dia..hang pasti kalah punya hahahah..mulut byk. kuat gelak. nsb laki die jenis pendiam. kire oklaa..seimbang. pendiam vs kepohcin. oklaa tuekan. rumahpun xdelaaa sunyi sepi mcm dok dlm gua...

aku kadang2 ade gak gado sket dgn die. biaselaa..lidah mane x tergigitkan. inikan pulak jiran sebelah menyebelah. tp kalu aku gado dgn diepun esk kitorang baik balik. mane taknye...1 unit kate ko!! atte kalu udah gado x reti2 nak baik balik..kalu dok opis jauh2 idok ngapeleee..ini hari2 nak kena ngadap. tp oklaa gado2 pun aku bole kenal die..die bole kenal aku. so msg2 dh tau level sensitiviti msg2 kan..

hobi diepun suke mekap2. same gak dgn aku. akupun suke mekap. tp skang ne dh jarang aku mekap org. oklaa..kite sambung lain kali..next aku nak citer pasal kwn opis aku yg lain plak ok...:D...



3 ulasan:

ayu berkata...

oooo ang dok citer pasai aku nohhh... siap sebut nama kampung aku nohhh... amboi glamer aihh kampung aku masuk blog ang... kui..kui..kui.... :)

ayu berkata...

ang update ni ari jumaat time aku cuti kan.. mesti ang dah boring sangat2x... tersangat2x la boring kan sbb aku cuti.. betui dak?....
hehhehehee...

Tanpa Nama berkata...

Cantiknya awak

Catat Ulasan