SeLaMaT MeNjEnGuK Ke TeRaTaK MaYa Ku

Khamis, 2 Jun 2011

:: makan satay :





semalam aku lepak kt Taman Warisan. aku angkut sekali abah, makcik Hamidah [mak tiri aku]. sebab sebelum ne aku dh janji dgn makcik nak belanje makan satay. kebetulan, alhamdulillah ade rezki lebey. akupun belanjelaa derang makan satay..!!

gerak dari umah lepas magrib. abah plak beria2 nak g makan satay macamlaa x penah makan satay sebelum ne kan. pelik je. aku layankan jeklaa..!!! sampai taman warisan, terus aku cari meja nak suruh makcik & abah sty dulu, aku plak g order satay..20 satay ayam, 10 satay perut, 10 lagi satay daging. muat ke usus kitorang ne nak abiskan satay2 sume tue. takpelaa...abah mmg suke makan...biarlaa derang abiskan. kalu akupun x larat sgt nk makan.

tetibe mase aku tgh Q nak beli air tue. ade sorang mamat kelantan ne tegur aku. hensem jugaklaa hahaha...tetibe die tegur aku :

lelaki itu: abe..wak gapo sini?? sore ko?
aku: haa..?? mkn sateylaa dgn family..[senyum - ko sape eyh??]
lelaki itu: sy bukak gerai sini pulok be...niago sendiri jah..nasi kukus..sebulan dh.
aku: ooo..ok2...[senyum & msh pk ko sape??]

pelikkan!!!

selalu sangat org tegur aku. walhal aku x penah @ mungkin aku kenal @ mungkin aku penah jupe tapi aku tak ingat sape. aku raselaa...mgkn brader tue kenal aku, aku mgkn penah jupe die ke, borak2 dgn die ke, tapi aku mmg tak ingat sape die. takkan aku nak tanye "kau sape??"..kesian plak kt die kan...

kalau aku g pasar malampun. ramai je yg dok tegur aku. say "hai" paling kurang. paling malas takat senyum je. so akupun dgn ala2 peramah Rozita Che Wan, senyum & tegurlaaa balikkan...penah gak makcik cakap..dh mcm YB plak aku ne sbb suma org kenal..whoaaa..kembang semangkuk bontot aku. itu blm anak tiri kau ne jd pelakon lucah ke hape...kompemlaaa seantero malaysia & dunia sekaligus kenal...hahahahaha..gilak!!!

tapi x bestnye sbb entry aku ne takde gambar hahahaha. so takdelaa gambar2 satay yg aku upload dalam blog aku ne. takpelaaa..korang layankan jeklaa yek..:D..adios...jupe lagi dgn citer lain..:D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan